99/02/23 - رانندگان برای ثبت نام بیمه تکمیلی درمان به مراکز صدور کارت هوشمند مراجعه کنند

 ثبت نام بیمه تکمیلی درمان رانندگان بازمانده و جديدالورود به بخش حمل ونقل كالای برون شهری از طریق مراجعه به مراکز صدور کارت هوشمند امکانپذیر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای غلامحسین دغاغله مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای این سازمان با بیان این مطلب گفت:  رانندگان بازمانده و جديدالورود بخش حمل و نقل کالای برون شهری برای ثبت نام بیمه تکمیلی درمان خود و همسر و فرزندانشان از تاریخ ۲۰  تا ۳۰ ارديبهشت ماه جاری فرصت دارند جهت ارائه مدارک و ثبت نام به مراکز صدور کارت هوشمند مراجعه کنند.
وی اظهار داشت : با پيگيري هاي به عمل آمده و طبق توافق‌هاي صورت گرفته ميان نمايندگان صنوف كارگري و كارفرمائي بخش حمل و نقل و شركت بيمه گر ، مقررشد در بازه زمانی مذکور  ثبت نام رانندگان بازمانده و جديدالورود به همراه همسر و فرزندان آنها  انجام شود.
دغاغله با بيان اين كه هر دوماه يك بار به مدت يك هفته امكان ثبت نام افراد جديد با هماهنگي فراهم مي شود ، افزود :
 مدارك مورد نياز براي ثبت‌نام بيمه تكميلي رانندگان شامل اصل و كپي كارت هوشمند رانندگان  يا رسيد آن ، اصل و كپي شناسنامه و كارت ملي رانندگان و همسرو فرزندان آنها و شماره حساب شبا متعلق به راننده است . 
مدير كل دفتر حمل ونقل كالا اظهار داشت: با توجه به گزارش دريافتي  تاكنون تعداد ۳۹۸ هزار نفر از رانندگان به همراه افراد تحت تكفلشان جمعاً به تعداد ۹۰۹ هزار و۸۵۰ نفر تحت پوشش بيمه تكميلي رانندگان قرار گرفته اند. 
دغاغله خاطر نشان كرد :  بر اساس اعلام شركت بيمه گر در حال حاضر بيش از  ۴۳۸۶ مركز درماني طرف قرارداد در سراسر كشور ، خدمات درماني به رانندگان عزيز ارائه مي دهند كه مشخصات آنها به آگاهي صنوف رانندگان و كاميونداران كشور و ادارات كل استاني جهت اطلاع رساني به رانندگان رسيده است .
منبع خبر : سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي

          شركت گسترش صنايع معدني كاوه پارس
          
          وزارت راه و شهرسازي
          
          
          
کنترل ناوگان