1400/02/09 - نرخ تن کیلومتر از امروز در سراسر کشور بروزرسانی شد

نرخ تن کیلومتر از امروز در سراسر کشور بروزرسانی شد

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بروزرسانی نرخ تن کیلومتر از امروز

نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور خبر داد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بروزرسانی نرخ تن کیلومتر از امروز نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، غلامحسین دغاغله مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای این سازمان در جلسه بررسی چگونگی حمل کالای اساسی، بروزرسانی نرخ کرایه حمل و نقل و مشکلات اصناف که در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: بروزرسانی نرخ شاخص تن کیلومتر هرساله به شکل متمرکز انجام می شود و محاسبه کرایه های حمل بار بر اساس شاخص بروزرسانی شده خواهد بود.
وی با اشاره به این که نرخ تن کیلومتر از امروز در سراسر کشور بروزرسانی شد، افزود: پیش از این لاستیک بر اساس پیمایش و با ارز 4200 تومان در اختیار رانندگان قرار می گرفت که با توجه به پایان عرضه لاستیک با این نرخ و عرضه آن به‌صورت نیمایی، این موضوع در بروزرسانی تن کیلومتر لحاظ شد.
مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این‌که نرخ بروزرسانی شده تن کیلومتر در خوزستان نیز عملیاتی شد، گفت: در این جلسه برخی مشکلات ایجاد شده در بارگیری در بندر امام خمینی(ره) مطرح شد که در کوتاه ترین زمان ممکن با کمک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مرتفع خواهند شد.
دغاغله با اشاره به بررسی موضوعات مربوط به روغن موتور، سوخت، لاستیک و بیمه رانندگان در کارگروه هفتگی پایش که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود، افزود: درخصوص روغن موتور به دستور وزیر راه و شهرسازی جلساتی با شرکت های تولید کننده برگزار و مقرر شد بر اساس اعلام تشکل های صنفی کشور، در پایانه های بزرگ روغن به‌صورت مستقیم بین رانندگان توزیع شود تا شاهد حذف دلال ها باشیم.
وی ادامه داد: در برخی استان ها از جمله خوزستان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و چند استان دیگر، علاوه بر جابه‌جایی کالا همزمان شاهد برداشت محصولات کشاورزی هستیم.
مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: در استان خوزستان حمل کالای اساسی با برداشت داخلی محصول گندم، چغندرقند، کلزا و تره بار همراه شده است که لزوم مدیریت ویژه‌ای را می طلبد.

منبع: روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای
آدرس کوتاه شده: https://www.rmto.ir/s/mfaYMK

          شركت گسترش صنايع معدني كاوه پارس
          
          وزارت راه و شهرسازي
          
          
          
کنترل ناوگان