1401/06/05 - برگزاری ششمین نمایشگاه حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته

برگزاری ششمین نمایشگاه حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته

دبیر اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته گفت: از انجا که ترانزیت محورتوسعه ایران است، این نمایشگاه با مشارکت کشورهای عضو راه ابریشم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، غلامرضارضائیان گفت: باتوجه به افزایش ۲۰ میلیون تنی ترانزیت بار از کشور تا پایان سال جاری و با عنایت به ضرورت و اهمیت ترانزیت به منظور ارزآوری برای کشورمان ، ششمین نمایشگاه حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته با شعار" ترانزیت محور توسعه ایران"  با حضور و مشارکت بخش های مختلف دولتی و خصوصی و همچنین شرکت های بزرگ بین المللی برگزار می شود.

وی ادامه داد: محورهای این دوره از نمایشگاه علاوه بر محور های ترانزیت کشور، گروه های مختلف حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی، ریلی ، جاده ای  و زیرساخت های حمل و نقل در زمینه‌های تخصصی راهسازی، راهداری، تجهیزات و ایمنی راه ها ، حمل و نقل هوشمند، تونل ها، پل ها، آسفالت، قیر، ماشین آلات راهسازی، سیستم های کنترل جاده ها، موسسات و مراکز آموزشی ، دانشگاه ها، بیمه، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباري حضور دارند.
 
وی افزود : ایجاد فرصت و فضای مناسب براي معرفی فناوری ، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل و نقل، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران با فناوری‌های روز دنیا درکنار بررسی کیفیت محصولات صنعت حمل و نقل و لجستیک کشور و تطابق آن با نمونه‌های خارجی و استانداردهای بین‌المللی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.
وی با اشاره به اینکه شناخت نیازها، امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی های این صنعت در راستای حمایت از نوآوری ها، فناوری‌ها و فضای کارآفرینی از دیگر اهداف این نمایشگاه‌ است افزود: درکنار برنامه‌ریزی در راستای توسعه حمل و نقل هوشمند در کشور، اولویت‌های آینده صنعت حمل و نقل را در طول برگزاری به نمایش خواهد گذاشت.
رضاییان در ادامه اضافه کرد:این نمایشگاه براي حضور و ارتقا دانش علمی مدیران، کارشناسان و سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است که با برنامه های جانبی خصوصاً برگزاری کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در حمل و نقل و لجستیک ( اقتصاد حمل و نقل ) و کارگاه های آموزشی با حضور اساتید و متخصصین برگزار مي شود.
 
ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ، از تاریخ 27 تا 29 آذر ماه سال 1401 همزمان با هفته حمل و نقل در محل مصلای امام خمینی ( ره) تهران برگزار می شود.

          شركت گسترش صنايع معدني كاوه پارس
          
          وزارت راه و شهرسازي
          
          
          
کنترل ناوگان